Sunday 7 August 2011

BuZY...BuZY..BuZY..

Assalamualaikum...dlm sibuk2 menunggu azan subuh berkumandang,tergerak plak hati aku nk tlis something kt snie...td ak juz sahur kuih akok n samosa jdila,dripada xder..kn?syukrla..masuk arini dh 8 hari kiter berpuasa..sungguh pntas mse berlalu.xsdar kn?dlam kiter sibuk2 berpuasa nie,aku plak sibuk dgn assignment n presentation yg memeningkan kepala..haishhh..

*ASSIGNMENT
~ade 2 assignment yg aku prlu slesaikan dlam bulan nie...nk cri bhan pyela pyah..kdg2 ade,kdg2 xder.pning jgkla pale dibuatnyer..copy n paste xdbnrkn yer..juz bleh amik skit2 jer.nnti aku wat teori sndri bru ade akal..hehe..yerla,pyah sgt nk cri bhan..cri kt google blom tntu dpt,,buku??lgila..bnyk yg xlgkap..so,how??assignment nie aku kne hntar sblom rye coz pas rye nnti aku dh nk exam..tgk,sgguh pntas mse brlalu..dh dkat 2 blan aku dlm sem 3 nie..

*PRESENTATION
-presentation pun aku ade 2 jgk..aku klu bab2 present nie lmah skit..nk bntg 2 xperla,tp bler dh kne soal,haiyaaa..cam mne aku nk jwb..aku bkn nyer pndai sgt..klu jwb psal bola,aku rti r..psl dunia artis,hiburan..srah jer pada yg pkar~...ME!!!tp aku rse ok la presentation nie...leh didik aku supaya jdi lebih brani n improve akunyer BI(agk tergeliat nk speaking nie)wlupun aku ske sgt ckp BI,tp bler dh kt dpan,mmg gugupla..normal la..it juz a beginning..one day when i feel in the real world,it so easy for me to hndle it(amik ko speaking aku..haha)

tapi dlam kesibukan aku,still leh online lgi nie..mmg terbaikkk!!!oh yer,sblum aku lpe..nk share skit psal kemenangan MANCHESTER UNITED smlm..haha,,xdpt aku nk gmbrkan kegembiraan aku smlm..smpai abis gak r sore aku...frst match,frst win~that good beginning..but lpas nie aku ade mid term..so,doa2kn la ku yer..ok..assalamualaikum..bye..SELAMAT BERPUASA..!!!

No comments:

Post a Comment

Followers