Saturday 23 July 2011

SINGAPURA VS MALAYSIA

Assalamualaikum...actually sbnryer xbpe nk ok skunk nie..xder suara sgt,mklumlah match MALAYSIA..of coz la sorak..seperti yang dijadualkan pertemuan hari ini membabitkan pasukan SINGAPURA VS MALAYSIA berlangsung dengan penuh debaran dan sengit(from my opinion)apabila SINGAPURA berjaya mengalahkan MALAYSIA,5-3..

Walaupun jaringan agak besar dihasilkan,namun bagi aku pasukan MALAYSIA telah menunjukkan kesungguhan untuk memenangi perlawanan hari ini..Namun,tetap gagal.Dalam perlawanan hari ini,kapten pasukan MALAYSIA,Safiq Rahim telah menerima kad merah atas kekasaran yang dilakukan.Agak mengecewakan disitu..(dah mcm pengulas plak aku,hehe)..Tapi,semangat team MALAYSIA tetap membara dan berjaya merapatkan kedudukan dengan SINGAPURA.

Sangat luar biasa bila melihat semangat tidak kenal putus asa yang ditunjukkan team MALAYSIA.Saat-saat itulah aku melepaskan suara dengan begitu kuat tanda sokongan penuh terhadap MALAYSIA~tanah tumpah airku..sampai hampir hilang suara aku...hahaha..tapi xpe,dmi sokongan penuh aku terhadap pasukan aku sendiri..bangga ooo!!!Dah lame aku x menjerit sebegini rupa bila mnyaksikan perlawanan bola sepak..last aku jerit mcm ni time man u vs barcelona for liga juara-juara eropah..2 pun dh lme..sory 2 say la,aku mmg ske jerit2 nie..tnda kepuasan dlam diriku ini(huhu).


So,the point of this SAFEE SALI STILL THE BEST!!!!I'M REALLY PROUD OF HIM BECAUSE HE'S THE ONLY PLAYER CAN GIVE CHALLENGE TO OTHER TEAM!!GUD JOB BRO!!!

Assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment

Followers